Regulamin świadczenia usług 
Regulamin sklepu dietetyka i usług online

Regulamin określa warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego https://atopikusimama.pl  prowadzonego przez Paulina Karaś z siedzibą w Polsce Kontakt ze Sklepem e-mail: atopikusimama@gmail.com
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: atopikusimama@gmai.com  
kontakt mailowy dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15. 
Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy klienci sklepu zobowiązani są zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, tuż przed dokonaniem zakupu. 
Każdy klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem w dowolnym czasie. 
Na stronie sklepu atopikusimama w dole strony widnieje hiperlink
 „REGULAMIN SKLEPU” . 

§ 1 Definicje
Administrator – Paulina Karaś prowadząca działalność nierejestrowaną atopikusimama Dieta w alergii i AZS Paulina Karaś
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług świadczonych przez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca z przedsiębiorcą w ramach Sklepu umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością , gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, 
Klient-  podmiot który planuje dokonać zakupów, osoba która zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą
Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego;
Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość na produkty i usługi świadczone przez Sklep, to wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta 
Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności, dostawy.
Konsultacje online – usługa świadczona wyłącznie przy wykorzystaniu środków służących do porozumiewania się na odległość (np. w formie wideokonferencji lub telefoniczne) opłacona przelewem online.
Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach w Sklepie internetowym.
Produkt – treści cyfrowe dostępne w Sklepie internetowym, dostarczane przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy, zawartej z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu.
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej. Plik zależny jesy od zawartości materiału ( np. e-book, inne materiały w formie PDF, audio/ video.) 
Umowa o Dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej – umowa zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca dostarczania przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za zapłatą ceny. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Umowie sprzedaży, dotyczy to również Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Cena- wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych PLN, którą klient zobowiązany  jest zapłacić.
Dowód zapłaty-  Administrator prowadzi działalność nierejestrowaną i jest zwolniony z podatku VAT.

§ 2 Postanowienia wstępne
Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego sprzedaż usług drogą elektroniczną oraz produktów cyfrowych wymienionych w tym regulaminie 
Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu konieczne jest posiadanie przez Klienta:
dostęp do Internet
standardowy system operacyjny
standardowa przeglądarka internetowa
aktualne narzędzie/ programu do obsługi plików elektronicznych w formacie wskazanym 
w ofercie
aktywnego adresu e-mail
3.   Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
4. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Sklepie.
5. W przypadku gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą wskazanego na stronie internetowej adresu e-mail w ciągu 7 dni od zakupu.
6. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się może  z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki bezpieczeństwa, które minimalizują wskazane wyżej zagrożenia. 
 

§ 3 Produkty i usługi świadczone drogą elektroniczną
W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: 
Formularz Zamówienia 
Newsletter
Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez czas nieograniczony, chyba że w opisie danej usługi wynika inaczej.

Sprzedawca w ramach Sklepu oferuje następujące Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe:
Konsultacje 
Spersonalizowany plan pielęgnacyjny dla dziecka z AZS ( możliwość dokupienia do konsultacji rozszerzonej)
Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu/ 24 h na dobę.
 Zakupy w Sklepie można dokonywać bez konieczności rejestracji konta. Niezbędne jest jednak podanie danych osobowych identyfikujących Kupującego koniecznych do realizacji zamówienia.
1.Sprzedawca korzysta z usług serwisu 1koszyk do oferowania płatności on-line 
2. Płatność można dokonać za pomocą przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatność BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.
3. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nie wynika z Oferty inaczej.
4. Aby dokonać zakupu produktów przez Sklep należy:
5. Wybrać produkt/-y które chce się kupić, poprzez kliknięcie przycisku „kup konsultację” lub przycisku analogicznego
6 Po wybraniu produktów należy podać wymagane informacje (np. dane Klienta, wybrać sposób płatności )
7. Zaakceptować łączną cenę za produkty
8. Zaakceptować Regulamin i zamówienie oraz dokonać płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności.  
9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenia złożenia zamówienia. 
10. Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem umowy.
11. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, jeśli płatność przez Klienta nie została dokonana w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia który jest uniemożliwiający jego realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełniania danych pod rygorem anulowania zamówienia. 

§ 4 Zasady realizacji zamówień 
Aby zakupić produkt w sklepie, Kupujący musi podjąć poniższe kroki: zakładce strony o nazwie „Sklep” dodać dany produkt do Koszyka poprzez kliknięcie „ kup konsultację” (lub przycisk analogiczny)
Akceptacja regulaminu jest obowiązkowa poprzez zaznaczenie checkboxa oraz kliknięcie „kupuję i płacę” (lub przycisk analogiczny) 
Kupujący zostaje przekserowany na stronę operatora płatności aby dokonać zapłaty za wybrany produkt lub usługę. 
Po dokonaniu płatności Kupujący zostanie przeniesiony na stronę z potwierdzeniem zakupu. W tej chwili umowa o dostarczenie treści cyfrowych jest zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzającego maila Kupujący otrzyma również na adres E-mailowy podany w formularzu zamówienia. 
Ceny podane w sklepie są cenami brutto w polskich złotych PLN.
Po Sprzedający prowadzi działalność nierejestrowaną i jest zwolniony ze stawki VAT.

§ 5 Zasady płatności i dostawy
Po Istnieje możliwość płatności online poprzez pośrednictwo serwisu autopay 
Dzień zaksięgowania wpłaty uznaje się za dzień płatności. 
Dostawa produktu cyfrowego (e- book)  następuje na adres mailowy Kupujący wskazuje go w procesie składania zamówienia. Produkt cyfrowy można pobrać przez 7dni od momentu zakupu. Jeśli produkt nie zostanie pobrany przez ten czas przez Kupującego ( nie zostanie pobrany i zapisany na zewnętrznym nośniku) to wówczas Kupujący traci możliwość pobrania zakupionego produktu cyfrowego oraz jednocześnie traci możliwość wnioskowania o ponowne przesłanie produktu na adres mailowy. 
Dzień W przypadku zakupu e-booka Klient wyraża zgodę na dostarczenie produktu cyfrowego i spełnia świadczenia przed upływem terminu od odstąpienia od umowy, co wiąże się z brakiem możliwość odstąpienia od Umowy.

§ 6 Konsultacje 

Opis szczegółowy konsultacji znajduje się w Ofercie na Stronie Sprzedawcy.
Czas trwania konsultacji jest opisany w opisie poszczególnych konsultacji.
Konsultacje po zakupie -zostaną przeprowadzone poprzez wcześniejsze uzgodnienie przez Klienta ze Sprzedawcą terminu usługi (umówienie nastąpi drogą mailową) 
Istnieje możliwość jednorazowego odwołania konsultacji i przełożenia na inny dzień najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu konsultacji. (dotyczy osób które przesłały wszystkie wymagane dokumenty wcześniej wyrażając chęć wykonania konsultacji). Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić drogą e-mail. 
Dzień jeśli konsultacja zostanie odwołana w czasie krótszym niż 48 godzin to taką konsultację traktuje się za taką jaka odbyła się w całości.
Aby konsultacja mogła się odbyć prawidłowo, Klient powinien rzetelnie wypełnić wywiad/ ankietę oraz dostarczyć Sprzedawcy drogą e-mail wymagane dokumenty ( wywiad/ dzienniczek żywieniowy/ wyniki badań)  
W przypadku nadesłania dokumentów później niż jest w opisie Sprzedawca nie może zapewnić że się z nimi zapoznał. Wywiad konsultacja może zostać skrócona w czasie i nie być pełnowartościowa. 
Wysyłane przez Klienta dokumenty muszą być wysłane w 1 wiadomości e-mail. 
Wiadomość powinna być wysłana z TEMATEM „IMIĘ NAZWISKO, DATA KONSULTACJI, WARIANT KONSULTACJI”
Wywiad i dzienniczek żywieniowy musi być uzupełniony komputerowo i nadesłany w pliku Word.
Badanie powinny być jak najbardziej aktualne – wcześniejsze również ale proszę o sensowne ich ułożenie. Zeskanowane dokumenty wyniki powinny być czytelne. 
Sprzedawca po połączeniu się online z klientem w dniu konsultacji oczekuje na klienta 20 min. W przypadku gdy ten nie pojawi się na konsultacji konsultację taką uznaje się za odbytą. 

Konsultacja darmowa 
posiada limit miejsc – na tej konsultacji nie analizuje wyników badań, dzienniczka żywieniowego- Klient nie otrzyma analizy pielęgnacyjnej. 

Konsultacja rozszerzona  z wywiadem dla dziecka z alergią i AZS 
Usługa obejmuje 1 konsultację online. Czas konsultacji około 60- 70 min.
Na adres e-mail  atopikusimama@gmail.com 
należy przesłać najpóźniej 10 dni przed konsultacją wymagane dokumenty – uzupełniony wywiad, uzupełniony dzienniczek żywieniowy oraz wyniki badań. 
Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją. 

Konsultacja pierwsze kroki w alergii i AZS 
Czas trwania Okło 50 min
Usługa obejmuje 1 konsultację online. 
Na adres e-mail  atopikusimama@gmail.com 
należy przesłać najpóźniej 10 dni (roboczych) przed konsultacją wymagane dokumenty – uzupełniony wywiad.
Sprzedawca na tej konsultacji analizuje podstawowe wyniki badań jakie ma aktualnie rodzic oraz 5-7 dni z dzienniczka żywieniowego. Jeśli interesuje Klienta rozszerzone badania i rozszerzony dzienniczek żywieniowy to taka opcja konsultacji to powinien rozważyć zakup konsultacji rozszerzonej. 
Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją. 
Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją. 

Sprzedający dostarcza dokumenty do wypełnienia Kupującego drogą e-mail - w momencie przesłania uzupełnionych przez Kupującego dokumentów do Sprzedawcy w terminie 3 dni zostanie wyznaczony termin konsultacji. 

 

Konsultacja rozszerzona z wywiadem dla dziecka z alergią i AZS

Usługa obejmuje 1 konsultację online. Czas konsultacji około 60- 70 min.

Na adres e-mail  atopikusimama@gmail.com należy przesłać najpóźniej 10 dni przed konsultacją wymagane dokumenty – uzupełniony wywiad, uzupełniony dzienniczek żywieniowy oraz wyniki badań.

Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją.

Sprzedający dostarcza dokumenty do wypełnienia Kupującego drogą e-mail

- w momencie przesłania uzupełnionych przez Kupującego dokumentów do Sprzedawcy -w terminie 3 dni zostanie wyznaczony termin konsultacji.

 

Spersonalizowane postępowanie w pielęgnacyjne w AZS 
DODATEK – możliwość dokupienia tylko i wyłącznie po zakupie konsultacji rozszerzonej.
Przed konsultacją najpóźniej 10 dni należy przesłać na adres e-mail atopikusimama@gmail.com zdjęcia zmian skóry dziecka z AZS, w wywiadzie konsultacji rozszerzonej należy bardzo szczegółowo opisać treść dotyczącą PIELĘGNACJI. 
Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją. 

 

Jadłospis z wywiadem- po zakupie otrzymujesz plik do uzupełnienia 

po przesłaniu go sprzedawcy, Sprzedawca analizuje plik i układa jadłospis z wykluczeniem alergenów dziecka.

Jadłospis obejmuje 7 dni. (obejmuje śniadania- obiady - kolacje plus ewentualnie podwieczorki) 

Okres oczekiwania na jadłospis to 14 dni roboczych (dokument zostanie przesłany drogą email) 

 

§ 7 Zasady składania zamówienia

Płatność za konsultacje musi nastąpić poprzez serwis obsługujący stronę Sprzedawcy przed konsultacją. 
Aby zakupić w Sklepie, Kupujący musi działać wg następujących kroków: dodać produkt lub usługę do Koszyka, klikając „dodaj do koszyka” (lub opis równoważny) 
Zaakceptować regulamin, Kliknąć „kupuję i płacę”  (lub opis równoważny). Kupujący zostanie przeniesiony na stronę operatora płatności aby dokonać zapłaty. 
Kupujący po dokonaniu płatności zostanie przeniesiony na stronę potwierdzającą zakup. 
Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma na Andres e-mail który podał przy zamówieniu.
Sprzedający prowadzi działalność nierejestrowaną. Potrzebna faktura Mozie być wystawiona z zapisem Zwolnienia z Podatku. 


§ 8  Zasady płatności i dostawy
Istnieje możliwość płatności online przez serwis 1 koszyk. 
Płatność dokonana poprawnie to ta zaksięgowana na koncie. 

§ 9 Reklamacje     
Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową zobowiązującą do przeniesienie własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w zakresie umów zawartych od dnia 1 stycznia 2023r.  W przypadku umów zawartych do dnia 31 grudnia 2023r. reklamacje składane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta; procedura reklamacji wskazana w ust. 8-9 i 11 pozostaje bez zmian.
Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany lub w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta – również odstąpienia od umowy.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Klient udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie.
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową
brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.
W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
Postanowień niniejszego rozdziału nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.
Poza uprawnieniami wynikającymi z rękojmi, niektóre Towary mogą być objęte gwarancją. W takim przypadku, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach konsumenta.

§ 10  Odstąpienie od umowy
Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023r.. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Sprzedawca zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot dokonany zostaje przy użyciu takich samych metod płatności. 
Odstąpienie od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem jest indywidualna konsultacja online. 
Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
2) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
1) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub                                                       
2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie produktu cyfrowego, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 11 Prawa autorskie 

Materiały udostępniane przez sprzedawcę w Sklepie oraz indywidualne dokumenty, ich wygląd i treści publikowane stanowią własność Sprzedawcy. Są objęte ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 
Osoba Kupująca może korzystać z zakupionych usług i produktów tylko na użytek własny.
Kupujący nie może upubliczniać oraz kopiować materiałów które otrzymał podczas konsultacji. 
W przypadku nie zastosowania się Sprzedający może dochodzić praw na drodze sądowej. 

§ 12 Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem 

 § 13 Zbieranie i weryfikacja opinii
Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.
Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
Zakazane jest zamieszczanie takich opinii:
- osoby które nie dokonały zakupu w Sklepie
- czyn nieuczciwej konkurencji
- takie które naruszają dobro Sprzedawcy 
- takie które są wulgarne i obraźliwe 
5. Administratorem danych osobowych osób które publikują opinie jest Sprzedawca. 

§ 14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 
Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

§  15 Postanowienia końcowe 
Konsultacje i umowy prowadzone są w języku polskim.
Konsultacja dietetyczna jest o charakterze  informacyjnym. Nie obejdzie się bez odbycia wizyty lekarskiej. 
Konsultacja online odbywa się z należytą starannością. Jednak nie zawsze dają one gwarancję odniesienia oczekiwanego skutku przez Klienta. Ze względu na różnice w stosowaniu środków pielęgnacyjnych, sposobu odżywiania oraz czynniki środowiskowe. Co ma istotne znaczenie na efekt porady dietetycznej.  
A klient oświadcza że przekazał samą prawdę bez utajenia faktów.
W przypadku „siły wyższej” strony zwolnione są z odpowiedzialności za niewykonanie umowy. Siła wyższa to zdarzenie przypadkowe lub naturalne. Niezależne z żadnej ze Stron. Strony nie mogły przewidzieć takiego zdarzenia. (np. powódź, włamanie, wojna, akt terroru, stan wyjątkowy).
Dietetyk może odmówić Klientowi wykonania usługi lub konsultacji w przypadku, gdy:
zachowanie Klienta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie klienta,
udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi przewyższa umiejętności lub wiedzę Dietetyka
Klient odmawia wypełnienia i/lub przesłania stosownych dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia konsultacji lub wykonania usługi
Klient nie może odsprzedać swojej konsultacji lub Współpracy na rzecz innej osoby. Takie działania są niedopuszczalne pod rygorem zaniechania wykonania konsultacji z osobą postronną, a konsultacja zostaje anulowana i uznana jako wykonana.

W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy
W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności
Regulamin obowiązuje od dnia 1 września 2024 roku.


Załącznik. Wzór formularza reklamacji
………………………….,………………………..
(miejscowość, data)
Poradnia ……………………………
………………………………………..
(nazwa i adres przedsiębiorcy)
………………………………….
(imię, nazwisko konsumenta)
………………………………….
(adres konsumenta)

REKLAMACJA
Niniejszym, zawiadamiam, że:
produkt zakupiony na podstawie Umowy z dnia ………………………… jest niezgodny z umową
usługa dietetyczna zawarta na podstawie Umowy z dnia ………………… moim zdaniem została wykonana niezgodnie z umową. 
Wadliwość produktu / usługi polega na ………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Mając na uwadze powyższe, wnoszę o
a) w przypadku produktu cyfrowego żądam:
doprowadzenia do zgodności z umową
obniżenia ceny o kwotę ………… i zwrot oraz zwrot na mój numer konta ………………………………
odstępuję od umowy
b) w przypadku usługi online
ponowne wykonanie usługi zgodnie z umową
obniżenie ceny  w kwocie …………………. (jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe) oraz zwrot na mój numer konta ……………………………………………………….
                                                                                   …………………………………………

 

Regulamin sklepu

Atopikusimama.pl© 2024Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności